Često postavljana pitanja

Hoana search icon

PROIZVODI & ZALIHE

Imate li tablicu veličina?

Tablicu veličina možete pronaći na svakoj stranici proizvoda i u izborniku ispod.
Napominjemo da su naše tablice veličina samo opći vodič. Ako trebate dodatne informacije o veličini, naš tim za korisničku podršku rado će vam pomoći. Molimo kontaktirajte nas putem kontakt forme ispod.

Jesu li vaše odjeće normalne veličine?

Većina naših proizvoda normalnih je veličina. U slučaju da se veličina razlikuje od uobičajene, to će biti jasno naznačeno u opisu proizvoda.

Što ako je proizvod koji me zanima rasprodan u mojoj veličini?

Ukoliko željeni proizvod više nije na zalihama, možete se prijaviti za obavijesti o obnavljanju zaliha.

DOSTAVA

Kada će moja narudžba biti poslana?

Većina narudžbi poslanih prije 10:00 (od ponedjeljka do petka) pakira se i šalje isti dan. Tijekom rasprodaja i/ili povećanog broja paketa, vrijeme obrade može se produžiti. Preporučamo da odaberete PRIORITETNU DOSTAVU jer na taj način osiguravate da će vaš paket stići u najkraćem mogućem roku.

Napomena – Hoana Boutique je zatvoren državnim praznicima i vikendima, sve narudžbe poslane u to vrijeme bit će poslane sljedeći radni dan.

Što ako ne mogu odabrati svoju zemlju prilikom naplate?

Nažalost, Hoana Boutique trenutno ne nudi dostavu širom svijeta.. Ako ne možete pronaći svoju zemlju na blagajni, najvjerojatnije još nije dostupan.
Na stranici Dostava (u izborniku ispod) možete vidjeti sve zemlje koje imamo na raspolaganju i njihova vremena isporuke.

Moram li se potpisati za preuzimanje paketa?

Da! Kurir će vas prilikom preuzimanja paketa zamoliti da se potpišete jer time jamčite da je paket ispravno isporučen.

Koliko je potrebno da moj paket stigne?

Vrijeme isporuke za svaku zemlju možete provjeriti na stranici Dostava (koja se nalazi u donjem izborniku).

PLAĆANJA, PROMOCIJE I DAROVNE KARTICE

Koje načine plaćanja prihvaćate?

Ovisno o zemlji, prihvaćamo sljedeće načine plaćanja:
• Kreditne kartice (kao što su Visa, MasterCard itd.)
• Paypal
• Plaćanje pouzećem (dostupno u Hrvatskoj)

Zašto je moje plaćanje kreditnom karticom odbijeno?

Jako nam je žao ako ste imali problema s plaćanjem. To se obično događa ako nešto nije u redu s podacima koji su navedeni prilikom naplate. To može biti zbog jednog od sljedećih razloga:
• Ime/adresa za naplatu ne odgovara vlasniku kartice.
• Neki podaci o plaćanju nisu točni.
• Pokušali ste obaviti veliku količinu kupnje u kratkom vremenskom razdoblju.
• Koristili ste više uređaja/e-pošte.
• Nemate dovoljno sredstava na kartici koju pokušavate koristiti.
• Kartica se ne prihvaća.

Ako smatrate da se ništa od navedenog ne odnosi na vas, pokušajte platiti PayPalom ili drugim načinom plaćanja.

Kako mogu koristiti store kredit?

Kredit možete koristiti putem svog Hoana korisničkog računa. Ako imate račun, automatski ćete pronaći opciju korištenja kredita trgovine na blagajni. Ako ste gost i još nemate svoj korisnički račun, kredit će biti izdat putem vouchera. Ali ne zaboravite da je sve lakše ako kreirate vlastiti račun!

Mogu li kupiti Hoana darovnu karticu?

Nažalost, darovne kartice još nisu dostupne.

Kako mogu koristiti kod za popust?

Kod za popust možete iskoristiti na blagajni. Imajte na umu da se naši kodovi za popust ne mogu koristiti zajedno s drugim popustima ili promocijama i obično ne vrijede za artikle s popustom (inače je to jasno navedeno u informacijama o kodu za popust). Promotivni kodovi ne mogu se koristiti za kupnju darovnih kartica ili za troškove dostave.

Mogu li koristiti više kodova za popust u svojoj narudžbi?

Nažalost, kodovi za popust ne mogu se koristiti zajedno s drugim kodovima za popust ili na sniženim artiklima. Ako kod vrijedi za snižene artikle ili se može koristiti s više kodova, to će biti posebno navedeno.

Mogu li koristiti kredit trgovine za kupnju darovne kartice?

Nažalost, kredit se ne može koristiti za kupnju darovne kartice.

Moj promo kod ne radi. Što sada?

Imajte na umu da se naši kodovi za popust ne mogu koristiti zajedno s drugim popustima ili sniženim proizvodima.
Posebni zahtjevi također mogu biti uključeni u naše promocije, pa provjerite jeste li odabrali odgovarajuće proizvode iz promotivnog seta kako biste se kvalificirali za popust.
Kod također možda neće raditi ako je istekao. Sve informacije o promotivnim kodovima možete pronaći u poruci u kojoj je kod naveden.

Kako mogu provjeriti stanje kredita svoje trgovine?

Status možete provjeriti putem svog Hoana korisničkog računa (gore desno).

Pitao sam se, mogu li dobiti povrat za darovnu karticu koju sam kupio?

Nažalost, povrat nije moguć za kupnju darovnom karticom.

Je li se cijena promijenila otkako sam naručio?

U Hoani redovito imamo rasprodaje, ali nažalost, one traju samo ograničeno vrijeme, posvećeno određenoj promociji. Također zadržavamo pravo spuštanja ili povećanja cijena određenih proizvoda u bilo kojem trenutku.
Kupoprodajna cijena je fiksna od trenutka narudžbe. Cijene odabranih proizvoda naknadno ne mijenjamo.

Koliko često imate promocije?

Redovito oglašavamo naše najnovije akcije i nove kolekcije na našim društvenim mrežama, stoga nas pratite za najnovije ponude. Možete nas pronaći na Instagramu, Facebooku, Snapchatu, Pinterestu i TikToku.
Osim toga, na našoj web stranici imamo Outlet kategoriju u kojoj možete pronaći popuste do -50%!
Također ćete biti obaviješteni o promocijama i drugim ekskluzivnim novostima ako napravite svoj korisnički račun ili se prijavite na e-novosti ispod!

Što znači 1+1 gratis kampanja?

U akciji 1+1 gratis dodajte bilo koja 2 artikla u košaricu (iz kategorije za koju je akcija dostupna), a najjeftiniji ćete dobiti gratis.

Takva naknada automatski se obračunava u košarici.

Molimo Vas da se pridržavate uvjeta korištenja kampanje:

  • uvijek provjerite pripada li kategorija željenog proizvoda kampanji (npr. ako je akcija 1+1 gratis na sve kupaće kostime, samo se to ne može koristiti za 1 model kupaćeg kostima i 1 model haljine)
  • s promocijom 1+1 besplatno, dodatni popusti, bonovi, kreditni kodovi trgovine za besplatnu dostavu ili druge pogodnosti ne mogu se koristiti za ove proizvode. Pogodnosti nisu kumulativne.
  • povrat u akciji 1+1 gratis moguć je samo u cijelosti, budući da je pogodnost drugog proizvoda uvjetovana kupnjom prvog – to znači da nije moguće vratiti 1 proizvod, a zadržati drugi (besplatni) proizvod .
  • Moguća je i zamjena pojedinog proizvoda u akciji 1+1 gratis, ukoliko proizvod ispunjava uvjete zamjene – u slučaju odabira skupljeg proizvoda mogući su dodatni troškovi (doplata do vrijednosti novi proizvod)

OPĆE INFORMACIJE

Mogu li posjetiti trgovinu Hoana uživo?

Trenutno je Hoana Boutique samo online trgovina.

Gdje se nalazite?

Nalazimo se u Sloveniji.

Prodajete li svoje zalihe na veliko?

Za informacije o veleprodaji kontaktirajte nas putem kontakt forme ispod.

Mogu li promovirati vaš brend?

Hvala vam na vašem interesu!

Želite li se prijaviti za mjesto veleposlanika, poveznicu na obrazac za prijavu (Ambassadorship) možete pronaći u izborniku ispod.

Također smo redovito u potrazi za novim talentima na Instagramu. Ako želite povećati svoje šanse da budete odabrani, označite @hoanaboutique na bilo kojoj slici na kojoj nosite Hoaninu odjeću.

Ukoliko se želite pridružiti našim slikarskim modelima, prijavite se putem kontakt forme za zapošljavanje u nastavku. 90% naših snimanja događa se u Sloveniji, tako da ćemo u pravilu uzeti u obzir samo modele koji žive ili trenutno borave u ovoj regiji.

Imate li slobodno radno mjesto?

Hvala što ste pokazali interes za rad u Hoani.
Sve naše ponude možete pronaći na stranici Poslovi (izbornik ispod).
Želimo vam puno sreće s prijavom!

NARUDŽBE

Nisam dobio potvrdu narudžbe?

Nakon što dovršite narudžbu, primit ćete potvrdnu e-poruku s detaljima narudžbe u roku od nekoliko minuta. Ako ne možete pronaći potvrdu narudžbe, provjerite svoju mapu bezvrijednosti.

Mogu li kasnije promijeniti adresu za dostavu?

Adresu za dostavu možete promijeniti unutar prva 3 sata od slanja narudžbe. Nakon što je vaša narudžba otpremljena, možete dogovoriti drugu adresu putem kurira (imajte na umu da ne nude sve dostavne službe promjenu adrese).

Mogu li otkazati svoju narudžbu?

Narudžbu možete otkazati unutar prva 3 sata od slanja narudžbe. Nakon toga ne možemo prihvatiti otkazivanje jer je paket vjerojatno već spreman za preuzimanje.

Zašto je moja narudžba otkazana?

Žao nam je ako je vaša kupnja otkazana.
Narudžba se može otkazati iz jednog od sljedećih razloga:

• Ukoliko kupljeni proizvod neočekivano bude rasprodan i nismo u mogućnosti izvršiti Vašu kupnju (o tome ćemo Vas obavijestiti putem e-maila)
• Ako postoji problem s vašim plaćanjem (npr. adresa za naplatu ne odgovara adresi na kojoj je kartica registrirana, neki podaci o plaćanju su netočni, pokušali ste izvršiti mnogo transakcija u kratkom vremenskom razdoblju itd.).
• Neki od podataka za isporuku su netočni (u slučaju netočnih podataka, prvo vas kontaktiramo putem e-maila radi dopune, ali u slučaju da ne dobijemo odgovor, prisiljeni smo otkazati narudžbu).
• U prošlosti smo već primili vašu narudžbu s izborom plaćanja pouzećem, ali je niste prihvatili (u ovom slučaju dopuštamo samo korištenje kreditne kartice, paypala ili bankovnog prijenosa).

Što trebam učiniti ako ne mogu naručiti?

Žao nam je što imate problema s kupnjom od nas. Dajemo sve od sebe da ovo bude jednostavno iskustvo za naše klijente.
Prvo preporučujemo da izbrišete povijest i CACHE uređaja i pokušate ponovno naručiti.
Drugo, provjerite jesu li podaci o plaćanju koje ste unijeli prilikom naplate točni i odgovaraju li podacima o vlasniku kartice/paypalu.

Gdje je moja narudžba?

Ako ste uspješno izvršili narudžbu, primit ćete sve informacije o praćenju paketa putem e-pošte. Status paketa možete provjeriti i putem svog Hoana korisničkog računa.
Ako ste gost i nemate račun, stranicu za praćenje narudžbi možete pronaći u izborniku ispod.

Što ako nisam primio dio svoje narudžbe?

Najprije provjerite da proizvod ili dio proizvoda nije izgubljen unutar paketa. Manji predmeti kao što su dodaci i kozmetika obično su zamotani s mjehurićima ili pohranjeni među drugim kutijama za odjeću/cipele u vašem paketu.
Inače, možete nas kontaktirati putem kontakt forme ispod. Napomena – Hoanino skladište provodi strogu kontrolu kvalitete svakog proizvoda prije otpreme i nakon primitka povrata.

Koju dostavu koristite?

Na stranici Dostava (izbornik ispod) možete pronaći sve informacije o dostavi za svaku zemlju. U Hrvatskoj koristimo GLS ili Overseas express.

Kako mogu znati da ste primili moju narudžbu?

Nakon što dovršite narudžbu, primit ćete potvrdnu e-poruku s detaljima narudžbe.

Kako mogu pronaći broj svoje narudžbe?

Nakon što dovršite narudžbu, primit ćete potvrdnu e-poruku s detaljima narudžbe. Ova poruka će sadržavati vaš broj narudžbe. Ako ne pronađete potvrdnu e-poruku, provjerite mapu neželjene pošte.

KORISNIČKI RAČUN

Kako mogu stvoriti Hoana korisnički račun?

Jednostavan! Gore desno odaberite ikonu za korisnički račun – kada dođete na stranicu za prijavu odaberite opciju Registracija gdje upisujete svoje ime i prezime te e-mail. Veza za poništavanje lozinke bit će poslana na e-mail koji ste unijeli.

Kako se mogu prijaviti na svoj Hoana korisnički račun?

Ako još niste izradili lozinku, slijedite upute u potvrdnom e-mailu koji ste primili prilikom registracije (ne zaboravite provjeriti svoju spam mapu). Putem poveznice koju ste dobili moći ćete kreirati lozinku i koristiti je za pristup svom računu.
Ako već imate lozinku, potrebni su vam samo vaš e-mail i lozinka za prijavu na vaš račun.

Kako mogu promijeniti svoju lozinku?

Ukoliko se ne sjećate svoje lozinke, prilikom registracije odaberite opciju “zaboravljena lozinka” i slijedite upute putem e-maila.
Unutar korisničkog računa možete promijeniti lozinku u prozoru “pojedinosti računa”.

Koje su prednosti Hoana korisničkog računa?

Osim što ste postali član brzo rastuće zajednice Hoana?:
• Ekskluzivni kodovi za popust, promocije i posebni događaji
• Bit ćete prvi obaviješteni o novim kolekcijama i akcijama
• Jednostavan povrat
• Praćenje narudžbi
• Lista želja
• Brzo i jednostavno naručivanje

Što ako želim promijeniti lozinku?

Unutar korisničkog računa možete promijeniti lozinku u prozoru “pojedinosti računa”.

ZAMJENE I POVRAT

Kako mogu vratiti ili zamijeniti proizvod?

Upute za zamjenu ili povrat možete pronaći na svom korisničkom računu ili ispod u kategoriji Povrat.

Poveznica će vas odvesti na obrazac koji ispunite i pošaljete, a nakon toga proizvod možete vratiti na adresu tvrtke.

Pažnja! Provjerite jeste li doista predali ispunjen obrazac – ako vaš slučaj nije zabilježen u sustavu, riskirate da vraćeni paket neće biti prihvaćen. Obrazac je predan na obradu kada nakon ponovnog unosa e-maila i broja narudžbe u povratnom pristupnom prozoru više ne možete mijenjati ili ponovno ispunjavati obrazac.

Proizvod je potrebno vratiti neoštećen, bez vidljivih znakova korištenja i s netaknutim svim etiketama na proizvodu. Kod kupaćih kostima, osim etikete, mora biti neskinuta i higijenska naljepnica kao uvjet za mogućnost povrata.

Koliko dugo moram vratiti proizvod koji mi ne odgovara?

Svi proizvodi moraju biti vraćeni unutar 14 dana od primitka paketa.

BILJEŠKE:
Povrati koji stignu s kašnjenjem bit će odbijeni. U tom slučaju kupac snosi troškove ponovnog slanja paketa na njegovu adresu.

Koliko dugo traje obrada mog povrata?

Nakon što primimo paket na adresu tvrtke, obično dogovaramo zamjenu ili povrat najkasnije u roku od 14 radnih dana.

Mogu li zamijeniti proizvod?

Ako želite zamijeniti proizvod za drugi ili za drugu veličinu, pojednostavili smo proces za vas – uz ovaj izbor, kada povrat bude odobren, dobit ćete kredit trgovine ili vaučer u vrijednosti vraćenog proizvoda , s kojim možete jednostavno kreirati novu narudžbu sa željenim proizvodom.

BILJEŠKE:
ne zaboravite provjeriti koji se proizvodi ne mogu vratiti ili zamijeniti – ako nam vratite navedene proizvode, sami snosite troškove odbijanja i ponovne dostave.

Proizvod je potrebno vratiti neoštećen, bez vidljivih znakova korištenja i s netaknutim svim etiketama na proizvodu. Kod kupaćih kostima, osim etikete, mora biti neskinuta i higijenska naljepnica kao uvjet za mogućnost povrata.

Što trebam učiniti ako sam primio oštećen proizvod?

Ukoliko ste primili oštećeni proizvod, molimo da nas o tome obavijestite što je prije moguće (u roku od 8 dana od otkrivanja kvara) putem kontakt forme na web stranici. Poslat ćemo vam upute o tome što nam je potrebno za prihvaćanje zahtjeva (Napomene: u Hoani imamo strogu kontrolu pakiranja i kvalitete, au isto vrijeme bilježimo cijeli proces pakiranja).
Molimo pažljivo izmjerite proizvode – ako se utvrdi da je oštećenje prouzročio kupac, reklamacija će biti odbijena.

Što ako nemam korisnički račun?

Ako nemate korisnički račun, slijedite donji postupak u kategoriji Povrati unosom broja narudžbe i korištene e-pošte.

Kolika je cijena povrata paketa na vašu adresu?

Trošak povrata ovisi o dostavnoj službi koju odaberete. Nažalost, Hoana ne pokriva troškove povrata paketa na adresu tvrtke.

Želim vratiti proizvod, ali više nemam račun. Što sada?

Nažalost, nema računa ili ne možemo vratiti niti zamijeniti njegov broj, pa svakako sačuvajte račun kada primite paket.

Mogu li vratiti više različitih narudžbi u jednom paketu?

Nažalost, zbog organizacijskih razloga, možete vratiti samo jednu narudžbu u jednom paketu – proizvode unutar 1 narudžbe.

Na obrascu sam odabrao Kredit trgovine, a korisnički račun sam kreirao nakon toga. Hoću li ipak dobiti kredit na svoj račun?

Ako ste kreirali račun nakon slanja narudžbe, nažalost ne možemo vratiti kredit na novi korisnički račun. U tom slučaju nas obavijestite o situaciji putem kontakt forme kako bismo Vam umjesto toga izdali vaučer.

Postoje li posebni uvjeti za povrat određenih proizvoda?

Obratite pažnju na posebne uvjete povrata određenih proizvoda:

odjeća se može vratiti samo neoštećena, nenošena, neoprana, čista, s netaknutom originalnom etiketom.
obuću možete vratiti kada je vidno nenošena, neoštećena i čista
kupaće kostime možete vratiti samo neoštećene, nenošene, neoprane, čiste, s netaknutom originalnom etiketom i higijenskom etiketom.
donje rublje nije moguće vratiti iz higijenskih razloga.
Također, iz higijenskih razloga nije moguće vratiti otvorenu kozmetiku i nakit.
proizvode koje dobijete na poklon uz paket ne možete sami vratiti, au slučaju povrata narudžbe potrebno je vratiti i sve primljene poklone – to uključuje i akcije 1+1 gratis, 2+1 gratis , itd., gdje nema možete zatražiti povrat novca, ali zadržati besplatni proizvod.
Set: Djelomični povrat pojedinačnih proizvoda iz seta nije moguć.

Niste pronašli odgovor koji ste tražili?

Kontaktirajte nas