OPĆI UVJETI POSLOVANJA

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

Uvjet za kupnju robe s ove web stranice je da morate biti stariji od 18 godina i stalni stanovnik Europske unije.

Ovi opći uvjeti vrijede za sve aktivnosti omogućene u internetskoj trgovini dostupnoj na hoanaboutique.com (u daljnjem tekstu web stranica). Opći uvjeti poslovanja obvezuju sve korisnike (svaku fizičku osobu koja koristi web stranicu). Molimo pažljivo pročitajte uvjete. Ako se ne slažete s uvjetima, u cijelosti ili djelomično, ne smijete koristiti našu web stranicu.

Vlasnik web stranice će s dužnom pažnjom nastojati osigurati točnost i ažurnost podataka na web stranici. Istodobno, zadržava pravo izmjene sadržaja web stranica ili prestanka nadopunjavanja u bilo kojem trenutku, bez prethodne najave. Također, vlasnik web stranice može promijeniti usluge, proizvode, cijene ili programe opisane na ovoj web stranici u bilo koje vrijeme i bez ikakve obavijesti. U slučaju da tijekom obrade/podnošenja narudžbe dođe do promjena, kupac će o tome biti obaviješten i obaviješten o mogućnosti otkazivanja narudžbe ili odustajanje od ugovora.

Opći uvjeti poslovanja određuju način poslovanja Internet trgovine, prava i obveze korisnika i Internet trgovine te uređuju poslovni odnos između Internet trgovine i kupca. Kupac je vezan općim uvjetima važećim u trenutku kupnje (podnošenja online narudžbe). Prilikom narudžbe korisnik se posebno podsjeća na opće uvjete poslovanja te svojom narudžbom potvrđuje upoznatost s njima.
Pozivamo vas da prije potvrde narudžbe detaljno pročitate opće uvjete poslovanja. Neslaganje s našim općim uvjetima poslovanja znači da ne možete koristiti usluge naše internet trgovine. Također nije moguće djelomično pristati na opće uvjete. Za kupnju dužni ste prihvatiti opće uvjete u cijelosti koji vrijede u trenutku kupnje.

CAPACITY

By placing an order through our site, you warrant that:

• You are legally capable of entering into binding contracts;
• You are at least 18 years old; and,
• You are resident in one of the Serviced Countries.

POSTUPAK NABAVE

Korak 1: Kupac odabire željeni artikl te potvrđuje količinu i odabir klikom na gumb ``Kupi``. U slučaju kupnje više različitih artikala, postupak se može ponoviti za svaki artikl. Po završetku preuzimanja artikala, kupac nastavlja proces klikom na gumb ``Blagajna`` ili klikom na ikonu u gornjem desnom kutu s tekstom ``Košarica``.
2. Korak: U ovom koraku kupac ispunjava obrazac s osobnim podacima koji su mu potrebni za dostavu željene narudžbe. Kupac ima mogućnost promjene artikla ili količine klikom na ikonu košarice s tekstom ``košarica!``. Kada je zadovoljan klikom na gumb ``Ažuriraj košaricu`` ažurira istu, a zatim klikom na gumb ``Nastavi na blagajnu`` nastavlja na obrazac. Prilikom ispunjavanja obrasca, u određenim slučajevima, kupac ima mogućnost odabrati više različitih načina dostave, te dodati dodatne proizvode ili usluge narudžbi. Prije završetka kupnje, kupac ima mogućnost biranja između različitih načina plaćanja. Ovisno o izvršenom odabiru, kupcu će se prije završetka kupnje preračunati konačna vrijednost narudžbe za plaćanje. Kupac završava proces kupnje klikom na gumb ``Pošalji narudžbu``.
3. Korak: Nakon što je kupnja završena, kupcu se na web stranici prikazuje potvrdna poruka da je narudžba uspješno poslana zajedno s pojedinostima poslane narudžbe. Kupac također dobiva potvrdni e-mail sa sažetkom narudžbe na unesenu e-mail adresu iz točke 2.

Obavještavamo vas da će vam se nakon potvrde narudžbe naplatiti puni iznos odabrane kupnje, uključujući sve troškove dostave ili druge troškove koji se odnose na kupnju. O svim dodatnim troškovima bit ćete obaviješteni prije kupnje. Dodatni troškovi također mogu biti povezani s odabranim načinom plaćanja.

METODE PLAČANJA

Ponuditelj omogućuje sljedeće načine plaćanja:
– gotovinom prilikom preuzimanja;
– Plaćanjem kreditnom ili debitnom karticom; ne možemo prihvatiti kreditne kartice koje ističu u sljedećih pet dana. Kreditne kartice će biti verificirane od strane dobavljača treće strane i isporuka robe će biti izvršena čim se izda autorizacija,
– Plaćanjem putem Paypal računa,
– Uplatnicom na račun voditelja portala hoanaboutique.com (prema ponudi/računu).

Tvrtka zadržava pravo provjere odabranog načina plaćanja autentifikacijom. Također zadržavamo pravo dodatne provjere načina plaćanja tražeći da nam pošaljete potvrdu o izvršenoj uplati.
Obavještavamo vas da ste dužni podmiriti troškove narudžbe u cijelosti (uključujući sve troškove vezane uz samu transakciju i dostavu), sukladno odabranom načinu plaćanja. Jamčite da imate mogućnost i pravo obavljati transakcije kreditnim karticama odn bilo kojim načinom plaćanja koji odaberete.

Tvrtka upravlja internetskom trgovinom u skladu s općim uvjetima poslovanja. Internet trgovina dostupna je Kupcima u svakom trenutku, a tvrtka zadržava pravo privremenog isključivanja ili ukidanja internet trgovine bez prethodnog upozorenja.
Zbog održavanja i ažuriranja internet trgovine, postoji mogućnost da internet trgovina bude privremeno nedostupna ili da će izvršenje plaćanja biti privremeno onemogućeno. Tvrtka nije odgovorna za bilo kakvu štetu koja Vam može nastati tijekom održavanja i/ili ažuriranja internet trgovine.

Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca sklopljen je u trenutku kada kupac potvrdi narudžbu (kupac prima e-mail o statusu ``Potvrda narudžbe``). Od tog trenutka sve cijene i ostali uvjeti kupnje su fiksirani i vrijede kako za ponuđača tako i za kupca. Kupoprodajni ugovor pohranjen je u elektroničkom obliku na serveru tvrtke.

Obavještavamo vas da će vam se nakon potvrde narudžbe naplatiti puni iznos odabrane kupnje, uključujući sve troškove dostave ili druge troškove koji se odnose na kupnju. O svim dodatnim troškovima bit ćete obaviješteni prije kupnje. Dodatni troškovi također mogu biti povezani s odabranim načinom plaćanja.

Obavještavamo vas da ste dužni podmiriti troškove narudžbe u cijelosti (uključujući sve troškove vezane uz samu transakciju i dostavu), sukladno odabranom načinu plaćanja. Jamčite da imate mogućnost i pravo obavljati transakcije kreditnim karticama odn bilo kojim načinom plaćanja koji odaberete.

Ugovorna dokumentacija će se čuvati u skladu s odredbama zakona o zaštiti podataka.
U slučaju čestog neprihvaćanja poslanih paketa, zadržavamo pravo da kupac može platiti samo budući paket prije slanja (predračunom, kreditnom karticom ili paypalom).
Sve akcijske ponude na web stranici vrijede do navedenog datuma ili do rasprodaje zaliha.
Ugovor se sklapa na slovenskom, hrvatskom i/ili engleskom jeziku.

DOSTAVA

Dostava u Hoani iznosi 3,99 € ili besplatno je, koliko je navedeno na stranici proizvoda. Navedeni rokovi isporuke računaju se od datuma potvrde narudžbe ili potvrde otpreme nakon prethodne uplate kupoprodajne cijene. Osim ako nije navedeno u našoj online trgovini ili nema drugačijih datuma isporuke, rok isporuke je sedam (7) do deset (10) radnih dana, odnosno do 45 dana ako proizvodi nisu u našem skladištu.

Naručeni proizvodi bit će dostavljeni na adresu koju ste naveli kao adresu za dostavu.

Očekivani datum isporuke kupcu je dostupan prilikom narudžbe. Tvrtka zadržava pravo produljenja roka isporuke u slučaju povećane potražnje ili kašnjenja dostavne službe. Isporuke se uglavnom vrše u jutarnjim satima. U slučaju da ne možete preuzeti pošiljku u trenutku dostave, dostavna služba nastoji s kupcem uskladiti način i mjesto dostave.

Ukoliko dostavljač ne uspije kontaktirati kupca, pokušaj dostave će se ponoviti sljedeći radni dan, au slučaju drugog neuspjeha, paket proizvoda će biti vraćen pošiljatelju.

ISPORUKA NA VRIJEME PRODAJA

Za vrijeme rasprodaja predviđeno vrijeme isporuke je između 7 i 10 dana. O točnom vremenu bit ćete obaviješteni prilikom narudžbe.

Imajte na umu da dostava može kasniti tijekom lokalnih ili državnih praznika u Sloveniji, vikendom ili tijekom reklamnih kampanja.

AUTORSKO PRAVO

© Autorsko pravo 2023 Hoana

CIJENE

Sve cijene na web stranici izražene su u EUR i uključuju PDV. Cijene vrijede u trenutku slanja narudžbe. Ponuda vrijedi do otkazivanja.

STVARNA GREŠKA

Pogreška je materijalna kada:
– artikl nema svojstva potrebna za njegovu normalnu uporabu ili promet,
– artikal nema svojstva koja su potrebna za određenu namjenu za koju ga kupac kupuje, a koja su prodavatelju bila poznata ili su mu morala biti poznata,
- artikl nema svojstva i značajke koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane,
– prodavatelj je isporučio artikl koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo radi obavijesti.

Tvrtka snosi odgovornost za materijalne nedostatke robe koji se pokažu u roku od dvije godine od dana otkrivanja nedostatka, a dužna je odgovoriti na reklamaciju u roku od 8 dana.

Kako stvarna pogreška stupa na snagu?
O svakom stvarnom nedostatku kupac nas mora obavijestiti s preciznim opisom u zakonskom roku te nam ujedno omogućiti pregled artikla ili povratom proizvoda ili nedvosmislenom fotografijom proizvoda (ovisno o artiklu obavještavamo kupca o tome tijekom samog postupka). Za reklamaciju potrebno je da nas kontaktirate e-mailom gdje ćemo Vam dati daljnje upute.
Pravo na isticanje materijalnog nedostatka na artiklu pobliže je uređeno odredbama Zakona o zaštiti potrošača.
Obratite pažnju na posebne uvjete povrata određenih proizvoda:

Odjeća se može vratiti samo neoštećena, nenošena, neoprana, čista, s netaknutom originalnom etiketom, obuću možete vratiti kada je vidno nenošena, neoštećena i čista, sa originalnom etiketom, kupaće kostime možete vratiti samo neoštećene, nenošene, neoprane, čiste, s netaknutom originalnom etiketom i higijenskom etiketom.
Proizvode koje dobijete na poklon uz paket ne možete sami vratiti, au slučaju povrata narudžbe potrebno je vratiti i sve primljene poklone - to uključuje i akcije 1+1 gratis, 2+1 gratis , itd., gdje nema možete zatražiti povrat novca, ali zadržati besplatni proizvod.

IMPLEMENTACIJA OPCIJE POVRAT NOVCA/ODUSTANAK OD UGOVORA

Ako želite iskoristiti mogućnost povrata novca, morate nas obavijestiti o svojoj odluci da otkažete ugovor u roku od četrnaest (14) dana OD PRIHVAĆANJA slanjem jasne izjave na contact form.

*Operateri obično odgovaraju u roku od 24-48 sati tijekom radnog dana (PON-PET 9:00-15:00). Napominjemo da odgovor može kasniti u vrijeme povećanog broja narudžbi, praznika i drugih teških okolnosti, ali ne više od 5 radnih dana od primljene poruke.

Mogućnost odustajanja od ugovora sukladno ZVPot NE vrijedi za pravne osobe.

UPOZORENJE: Tvrtka prihvaća povrate samo za one pošiljke koje sadrže proizvode kupljene putem web stranice Hoanaboutique. Sve pošiljke poslane od strane fizičke osobe, a koje ne sadrže proizvode kupljene kod nas, bit će vraćene pošiljatelju o njegovom trošku nakon uplate unaprijed.

Kupac koji je kupio putem internet trgovine ima pravo odustati od ugovora. Odustanak od ugovora moguć je u roku od 14 dana od dana dostave narudžbe, o čemu dostavna služba priopćava Društvo. Kupac ne treba obrazložiti svoju odluku. Odustanak od ugovora odnosi se samo na kupce fizičke osobe koje stječu ili koriste robu i usluge u svrhe izvan svoje profesionalne ili sticajne djelatnosti. Također, rok za povrat kupoprodajne cijene i rok u kojem potrošač može vratiti proizvod je 14 dana.

Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe, ako je smanjenje vrijednosti rezultat ponašanja koje nije prijeko potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe. Potrošač nije odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako ga tvrtka ne obavijesti o pravu na odustanak od ugovora sukladno točki 4. stavka 1. članka 43.b. Molimo da proizvode vratite kao paket, a ne kao pismo, te molimo da paket označite reklamacijskim kodom koji dobijete u procesu reklamacije. Ukoliko paket ne označite ispravno (paket je poslan bez šifre reklamacije), potonje može znatno produžiti vrijeme rješavanja Vaše reklamacije.

Smatra se da ste izjavu o odustajanju podnijeli na vrijeme ako je podnesete u roku određenom za odustanak od ugovora.

Troškove dostave snosi pošiljatelj. Pošiljku je potrebno poslati preporučenom poštom BEZ otkupnine. Ne prihvaćamo plaćanje otkupnine.

Kako se provjerava prikladnost artikla?
Provjerava se drugim, besprijekornim artiklom iste vrste, a istovremeno i izjavama proizvođača ili oznakama na samom artiklu.

Pošiljka se vraća na našu adresu kada je skladište evidentira kao vraćenu pošiljku. Zadržavamo pravo zadržavanja plaćanja dok se proizvodi koji su predmet povlačenja ne vrate.

Popis artikala za koje odustajanje od kupnje nije moguće odn ograničeno je na:
Sredstva za čišćenje, kreme itd. (ako imaju zaštitnu foliju): Proizvod je moguće vratiti samo ako zaštitna folija/pečat nije uklonjena ili da još nije otvorena i korištena.
Kozmetika (ako ima zaštitnu foliju): Proizvod je moguće vratiti samo ako zaštitna folija/pečat nije uklonjena ili da još nije otvorena i korištena.
Kupaći kostimi (ako imaju higijenske naljepnice): Proizvod je moguće vratiti samo ako higijenska naljepnica nije uklonjena.
Donje rublje: Povrat novca nije moguć iz higijenskih razloga.
E-knjiga: E-knjiga je intelektualno vlasništvo koje se ne može materijalno vratiti (može se preuzeti ili kopirati), tako da se ova stavka ne može zamijeniti ili vratiti. Korištenjem se odričete prava na odustanak od kupnje.
Set: Djelomični povrat pojedinačnih proizvoda iz seta nije moguć.
Poklon: Odustajanje od kupnje nije moguće za proizvode koje dobijete na dar, a ujedno, u slučaju odustajanja od ugovora, dužni ste vratiti sve eventualne poklone koji su bili priloženi uz proizvod.

U slučaju naknadne promjene odabira povrata, kupac se tereti za sve eventualne troškove nastale promjenom odabira (troškovi pakiranja, obrade, dostave...).

Kupac ima mogućnost razmjene bez dodatnih troškova (osim izravnog povrata robe na adresu tvrtke) u slučaju jedne (prve) razmjene. Ako bi se zahtjev za razmjenu ponovio, kupac ima sve naknadne troškove, tj. Dostava, pakiranje itd.

JAMSTVO

Za ostvarivanje prava na jamstvo obavezno nas kontaktirajte putem e-maila.

*Operateri obično odgovaraju u roku od 24-48 sati tijekom radnog dana (PON-PET 9:00-15:00). Napominjemo da odgovor može kasniti u vrijeme povećanog broja narudžbi, praznika i drugih teških okolnosti, ali ne više od 5 radnih dana od primljene poruke.

Jamstvo ne vrijedi u slučaju:
• tjelesne ozljede;
• istrošenost uslijed uporabe;
• nedostatke nastale neispravnom, nepravilnom i nesavjesnom uporabom stvari.

Jamstvo možete ostvariti sukladno članku 19. Zakona o zaštiti potrošača.

Proizvodi za koje tražite jamstvo moraju biti pregledani pa priložite fotografije odn videozapisi koji pokazuju pogrešku. Ukoliko bude potrebno, zamolit ćemo Vas da nam proizvod vratite kako bismo ga mogli pregledati.
U slučaju da Vam odobrimo jamstveni zahtjev, isporučit ćemo Vam novi proizvod, a također imate pravo zatražiti popravak Vašeg proizvoda, no podsjećamo Vas da je rok popravka duži od roka isporuke novog proizvod. Ukoliko popravak traje duže od 45 dana, proizvod ćemo zamijeniti novim, a ako to nije moguće, vratit ćemo u cijelosti kupovnu cijenu proizvoda.

REKLAMACIJA NA DOSTAVU

Ako je vaš proizvod oštećen tijekom transporta ili ne odgovara vašoj narudžbi, obavijestite nas o pogrešci unutar 48 sati od isporuke.
Ukoliko ste prilikom primitka pošiljke primijetili da je predmet ili pošiljka fizički oštećena, da joj nedostaje sadržaj ili ima znakove otvaranja, možete sami pokrenuti odštetni postupak kod Pošte Slovenije. Ukoliko sami pokrećete postupak, učinite to tako da pošiljku (ambalaža + sadržaj) najkasnije 30 dana od primitka pošiljke donesete u svoju matičnu Poštu koja vam je predmet dostavila ili na njihovu web stranicu https://www. posta.si/o-nas/presentativ/claims.

U Pošti je potrebno ispuniti Zapisnik o oštećenoj pošiljci koji također potpisujete. Nakon primitka sve potrebne dokumentacije, zahtjev za odštetu podnosi se Pošti Slovenije.

Ukoliko želite započeti proces preko nas, kontaktirajte nas na email adresu gdje ćete s našim referentom dogovoriti sve detalje i upute.

Ako vam je paket dostavio GLS/Overseas Express i ustanovite da je predmet ili fizička pošiljka oštećena, nedostaje joj sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, možete podnijeti zahtjev za naknadu štete.
Ukoliko na paketu vidite vanjsko oštećenje, npr. rupu na kutiji, prijavite to dostavljaču kako bi on to dokumentirao u zapisniku o šteti, koji potvrđujete.
Oštećenje je potrebno prijaviti u roku od 48 sati od dana primitka paketa na našu e-mail adresu. Prilikom prijave štete potrebne su nam i fotografije paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog artikla, GLS/Overseas Express naljepnica i opis oštećenja.

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Ponuditelj se obvezuje trajno čuvati sve osobne podatke korisnika.
Ponuditelj će osobne podatke koristiti isključivo u svrhu ispunjenja narudžbe (slanje informativnog materijala, ponuda, računa) i ostale potrebne komunikacije.
Podatke korisnika ni pod kojim uvjetima neće dati neovlaštenim osobama.
U svrhu pružanja kvalitetne usluge našim korisnicima, telefonski pozivi se mogu snimati ili pratiti.

SIGURNOSNA UPOZORENJA

Prije uporabe svakog proizvoda potrebno je pročitati upute za uporabu.

Svaki proizvod mora biti ispitan na siguran način prije uporabe. Ukoliko niste u potpunosti sigurni kako testirati proizvod, nemojte koristiti proizvod, obavijestite nas o tome ili vratite proizvod.

Tvrtka ne preuzima nikakvu odgovornost za štetu koja može nastati nepravilnom uporabom proizvoda.

KORISNIČKA PODRŠKA

U slučaju bilo kakvih nejasnoća, pomoć i korisničku podršku možete kontaktirati e-poštom na contact form.

Operateri obično odgovaraju u roku od 24-48 sati unutar radnog dana (PON-PET 9:00-15:00). Napominjemo da odgovor može kasniti u vrijeme povećanog broja narudžbi, praznika i drugih teških okolnosti, ali ne više od 5 radnih dana od primljene poruke.

VAŽEĆE PRAVO

Ovi opći uvjeti uređeni su slovenskim pravom.

PLATFORMA ZA RJEŠAVANJE SPOROVA

Tvrtka nastoji sve eventualne sporove riješiti mirnim putem, a ukoliko to ne bude moguće, za rješavanje sporova nadležan je sud u Kranju.

Sukladno zakonskim normama, tvrtka ne priznaje niti jednog pružatelja usluga izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova nadležnim za rješavanje potrošačkog spora, a koji potrošač može pokrenuti sukladno Zakonu o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova. sudsko rješavanje potrošačkih sporova.

Platformi Europske komisije za online rješavanje sporova može se pristupiti ovdje: www.ec.europa.eu/consumers/odr.
Više informacija o platformi za rješavanje sporova dostupno je na web stranici http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_en.htm.

OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI

Ako se odlučite koristiti internetsku trgovinu i/ili web stranicu, slažete se da ste to učinili dobrovoljno i preuzeli ste svaki rizik. Internetska stranica i trgovina dostupni su ``kakvi jesu``, bez ikakvog jamstva, izravnog ili neizravnog. Sva ograničenja odgovornosti navedena u ovom odjeljku ili drugdje u ovim uvjetima i odredbama primjenjivat će se u najvećoj mjeri dopuštenoj zakonom.
Tvrtka ne jamči za rad internet trgovine i njezine funkcije, niti jamči da će internet trgovina raditi bez grešaka, bez virusa ili bilo kakvog virusima štetnog softvera. Tvrtka ne jamči nikakvu štetu, uključujući, ali ne ograničavajući se na: izravnu, neizravnu ili posljedičnu štetu koja može nastati ili proizašao iz korištenja web stranice.
Ako odlučite koristiti internetsku trgovinu i izvršiti plaćanje putem ove trgovine, izričito se slažete da je korištenje na vlastitu odgovornost i snosite sve rizike povezane s plaćanjem putem internetske trgovine, uključujući, ali ne ograničavajući se na neuspjele plaćanja na stranici Korisnika, greške u plaćanju i greške u povratu plaćanja u slučaju reklamacije. Ovo isključenje vrijedi u najvećoj mjeri dopuštenoj zakonom. Tvrtka ne snosi nikakvu odgovornost za bilo kakvu štetu nastalu korištenjem web stranice i/ili štetu nastalu nepravilnom uporabom proizvoda.

PRAVA INTELEKTUALNOG VLASNIŠTVA

Podaci, slikovni i tekstualni materijali te svi drugi materijali (npr. video sadržaji, grafike, skice itd.) koji se nalaze na web stranici zaštićeni su autorskim pravima i kao takvi zaštićeni zakonom o autorskim pravima i/ili intelektualnom vlasništvu.
Kupnjom proizvoda ili korištenjem web stranice Korisnik ne stječe nikakva autorska prava, vlasništvo niti prava intelektualnog vlasništva na proizvodima i/ili web stranici. Korisnik može koristiti materijale samo u vlastite, nekomercijalne svrhe.

PROMOCIJE I KODOVI ZA POPUST

Web stranica također nudi popuste i druge akcije snižavanja cijena proizvoda (u daljnjem tekstu akcije). Svaka promocija nudi se po sniženoj cijeni na određeno (ograničeno) razdoblje koje se definira za svaku promociju zasebno. Snižena cijena odnosi se na kupnje tijekom promotivnog razdoblja. Osim ako nije posebno navedeno, kodovi za popust ne vrijede za proizvode na akciji i kodovi se međusobno ne slažu. Samo jedan kod se može koristiti po kupnji.

Ponuda kodova za popust vrijedi do datuma navedenog u obavijesti. Ponudu možete iskoristiti tek nakon unosa koda kupona na stranici Hoana. Kod kupona može se iskoristiti samo jednom. Može se koristiti samo za online kupnju na web stranicama Hoana. Ne vrijedi za telefonske narudžbe. Možete iskoristiti samo jedan kod kupona po kupcu. Povrat vrijednosti kupona nije moguć u slučaju povrata narudžbe. Kod vaučera nije moguće zamijeniti za gotovinu. Hoana ne prihvaća nikakvu odgovornost ako izgubite svoj kod kupona. U tom slučaju nećete dobiti novi kupon, niti će Vam biti vraćena njegova vrijednost. Ponuda vrijedi za stanovnike odabranih zemalja koji su stariji od 18 godina. Hoana zadržava pravo izmjene ovih općih uvjeta u bilo kojem trenutku i/ili povlačenja ponude u bilo kojem trenutku. To neće utjecati na vaša zakonska prava.

Kod vouchera vrijedi 1 godinu od datuma izdavanja odn duže, ukoliko je to izričito navedeno. Može se koristiti samo u jednom komadu i odbit će se od konačnog iznosa u košarici. Kod se ne može koristiti zajedno s drugim kodovima, ali se također može koristiti na proizvodima s rasprodaje.

Screenshot 2022-11-18 at 09.38.25